Veelgestelde vragen

Welkom op de klantenservicepagina van Kerst-Geschenk. Wij hebben ervaren dat er veel dezelfde vragen worden gesteld. Die vragen en de antwoorden daarop zijn hieronder uitgeschreven. Staat uw vraag hier niet bij? Neem gerust contact met ons op.

Wat moet ik doen met mijn inlogcode/wachtwoord die ik heb ontvangen?

Kerst-Geschenk verzorgt dit jaar het kerstgeschenk voor u en uw collega's. U heeft daarom een waardebon ontvangen met een gebruikersnaam en een wachtwoord. Hiermee kunt u inloggen in de online Kerst-Geschenkwinkel die wij speciaal voor uw werkgever hebben gemaakt. In de online Kerst-Geschenkwinkel kunt u zelf een kerstgeschenk uitzoeken; u bepaalt dit jaar dus zelf wat u als kerstgeschenk ontvangt!
Let op: de gebruikersnaam en het wachtwoord hebben een beperkte geldigheid!

Hoe werkt Kerst-Geschenk?

In de online Kerst-Geschenkwinkel vindt u een mix van luxe, trendy, sportieve geschenken, huishoudelijke artikelen, cadeautjes met een boodschap, belevenissen, traditionele pakketten en wijnen. U kunt zelf beslissen welk cadeau u dit jaar als kerstgeschenk wilt ontvangen. U kunt in de online Kerst-Geschenkwinkel rustig rondkijken en uiteindelijk beslissen wat u wilt ontvangen.

Ik kan niet inloggen in de online Kerst-Geschenkwinkel?

Als u niet kunt inloggen kan dat verschillende oorzaken hebben:

    • De door u ingevoerde gebruikersnaam en wachtwoord kloppen niet:
      Controleer uw gebruikersnaam en wachtwoord goed. De gegevens zijn hoofdlettergevoelig (bijvoorbeeld een "i" kan een "I" niet vervangen) en kunnen cijfers bevatten.
    • De inloggegevens zijn niet meer geldig:
      Controleer de geldigheid van de waardebon. De uiterste besteldatum staat op de bon vermeld. In overleg met uw werkgever is er een maximale geldigheidsduur aan de bon toegekend. Als de besteltermijn is verlopen kan onze helpdesk die niet voor u verlengen.
    • Uw computer is verkeerd ingesteld of te streng beveiligd:
      Als u zelf de computer niet beheert kunt u het beste uw systeembeheerder inschakelen. Indien u zelf de computer beheert kunt u de privacy- en cookie-instellingen proberen te resetten of aanpassen.
    • De firewall is te streng afgesteld:
      Als laatste is het ook mogelijk dat de firewall te streng is afgesteld (bijvoorbeeld op uw werk). In dat geval kunt u het beste een andere computer proberen.

De besteltermijn van mijn waardebon is verlopen. Wat kan ik hier aan doen?

Kerst-Geschenk heeft in overleg met uw werkgever een bepaalde geldigheid toegekend aan de inloggegevens die op uw kaart staan. Helaas is het na deze datum niet meer mogelijk om een bestelling te plaatsen. Mocht u hier nog verdere vragen over hebben, wendt u zich dan tot uw werkgever.

Waar wordt mijn bestelling afgeleverd?

Bij het afronden van de bestelling staat vermeld in welke vestiging u werkt. Wanneer dit onjuist is, kunt u dit hier wijzigen. De cadeaus worden verzameld en op een nader te bepalen datum naar de vestiging gebracht. Hier wordt u nog van op de hoogte gebracht.
Neem bij het afhalen van uw bestelling alstublieft de orderbevestiging mee. Deze krijgt u als e-mail toegestuurd nadat de bestelling is geplaatst.

Waarom krijg ik de melding “Onvoldoende saldo”?

U krijgt die melding als u al artikelen in het winkelwagentje heeft geplaatst. Geen nood: die artikelen kunt u ook weer uit het winkelwagentje verwijderen zodat u weer iets nieuws kunt uitkiezen. Klik op het winkelwagentje en klik op de knop “verwijderen ” naast het artikel dat u wilt verwijderen.

Hoe kan ik zien of ik al heb besteld?

U kunt de status van uw bestelling eenvoudig zelf controleren door opnieuw in te loggen. Als u nog door de verschillende productcategorieën kunt navigeren is er nog geen bestelling geplaatst. Als er wel al een bestelling is geplaatst komt er een overzicht met de door u geplaatste bestelling naar voren en kunt u niet meer door de productcategorieën navigeren.

Ik ben mijn Kerst-Geschenkbrief kwijt, wat nu?

De inloggegevens op de bon zijn nodig om een bestelling te kunnen plaatsen. Wellicht heeft u de gegevens ergens opgeschreven of er een foto van gemaakt, dan kunt u alsnog een bestelling plaatsen.
Als u uw gegevens echt niet meer kunt vinden kan onze helpdesk proberen de gegevens te achterhalen. Stuur een e-mail met daarin uw naam, adres en de naam en locatie van de vestiging waar u werkzaam bent en wij zullen onze best doen om u te helpen.

Ik krijg een melding over cookies, maar wat betekende dat?

Om de bestelling van een Kerst-Geschenk goed te kunnen verwerken werkt Kerst-Geschenk met zogenaamde cookies. Cookies zijn zeer kleine bestandjes die wij op uw computer plaatsen. Deze bestandjes helpen ons bijvoorbeeld te onthouden welk cadeau u in uw winkelwagentje plaatst maar nog niet direct heeft besteld.
Onze cookies kunnen uw computer op geen enkele manier schaden en Kerst-Geschenk gebruikt de cookies alleen om het bestelproces optimaal te laten verlopen.

Ik kreeg een foutmelding tijdens het winkelen, gaat het goed?

Tijdens het winkelen spelen zich op de achtergrond allerlei processen af die het winkelen in goede banen leiden. Het kan voorkomen dat deze processen worden verstoord en u een foutmelding te zien krijgt. Wij verzoeken u in zo'n geval de bestelling op een later moment alsnog te plaatsen. Als u problemen blijft ondervinden kan het zijn dat uw computer verkeerd is ingesteld. Raadpleeg in zo'n geval uw systeembeheerder of probeer de bestelling op een andere computer te plaatsen.