Veelgestelde vragen

Welkom op de klantenservicepagina van Kerst-Geschenk. Wij hebben ervaren dat er veel dezelfde vragen worden gesteld. Die vragen en de antwoorden daarop zijn hieronder uitgeschreven. Staat jouw vraag hier niet bij? Neem dan gerust contact met ons op.

Wat moet ik doen met mijn inlogcode/wachtwoord die ik heb ontvangen?

Kerst-Geschenk verzorgt dit jaar het kerstgeschenk voor jou en je collega's. Je hebt daarom een waardebon ontvangen met een gebruikersnaam en een wachtwoord. Hiermee kun je inloggen in de online Kerst-Geschenkwinkel die wij speciaal voor jouw werkgever hebben gemaakt. In de online Kerst-Geschenkwinkel kun je zelf een kerstgeschenk uitzoeken; jij bepaalt dit jaar dus zelf wat je als kerstgeschenk ontvangt!
Let op: de gebruikersnaam en het wachtwoord hebben een beperkte geldigheid!

Ik kan niet inloggen in de online Kerst-Geschenkwinkel?

Als je niet kunt inloggen kan dat verschillende oorzaken hebben:

  1. De ingevoerde gebruikersnaam en wachtwoord kloppen niet:
    Controleer je gebruikersnaam en wachtwoord goed. De gegevens zijn hoofdlettergevoelig (bijvoorbeeld een "a"e; kan een "A"e; niet vervangen) en kunnen cijfers bevatten.
  2. De inloggegevens zijn niet meer geldig:
    Controleer de geldigheid van de waardebon. De uiterste besteldatum staat op de bon vermeld. In overleg met je werkgever is er een maximale geldigheidsduur aan de bon toegekend. Als de besteltermijn is verlopen kan onze helpdesk die niet voor je verlengen.
  3. Je computer is verkeerd ingesteld of te streng beveiligd:
    Als je zelf de computer niet beheert, kun je het beste je systeembeheerder inschakelen. Indien je zelf de computer beheert kun je de privacy- en cookie-instellingen proberen te resetten of aanpassen.
  4. De firewall is te streng afgesteld:
    Als laatste is het ook mogelijk dat de firewall te streng is afgesteld (bijvoorbeeld op je werk). In dat geval kun je het beste een andere computer proberen.

De besteltermijn van mijn waardebon is verlopen. Wat kan ik hier aan doen?

Kerst-Geschenk heeft in overleg met jouw werkgever een bepaalde geldigheid toegekend aan de inloggegevens die op de kaart staan. Helaas is het na deze datum niet meer mogelijk om een bestelling te plaatsen. Mocht je hier nog verdere vragen over hebben, wend je dan tot jouw werkgever.

Waar wordt mijn bestelling afgeleverd?

Bij het afronden van de bestelling staat vermeld in welke vestiging je werkt. Wanneer dit onjuist is, kun je dit hier wijzigen. De cadeaus worden verzameld en op een nader te bepalen datum naar de vestiging gebracht. Hier wordt je nog van op de hoogte gebracht.
Neem bij het afhalen van je bestelling alsjeblieft de orderbevestiging mee. Deze krijg je als e-mail toegestuurd, nadat de bestelling is geplaatst.

Waarom krijg ik de melding "Onvoldoende saldo"?

JE krijgt die melding als je al artikelen in het winkelwagentje hebt geplaatst. Geen nood: die artikelen kun je ook weer uit het winkelwagentje verwijderen, zodat je weer iets nieuws kunt uitkiezen. Klik op het winkelwagentje en klik op de knop "verwijderen" naast het artikel dat je wilt verwijderen.

Hoe kan ik zien of ik al heb besteld?

Je kunt de status van jouw bestelling eenvoudig zelf controleren door opnieuw in te loggen. Als je nog door de verschillende productcategorieën kunt navigeren is er nog geen bestelling geplaatst. Als er wel al een bestelling is geplaatst komt er een overzicht met de door jou geplaatste bestelling naar voren en kun je niet meer door de productcategorieën navigeren.

Ik ben mijn Kerst-Geschenkbrief kwijt, wat nu?

De inloggegevens op de bon zijn nodig om een bestelling te kunnen plaatsen. Wellicht heb je de gegevens ergens opgeschreven of er een foto van gemaakt, dan kun je alsnog een bestelling plaatsen.
Als je jouw gegevens echt niet meer kunt vinden kan onze helpdesk proberen de gegevens te achterhalen. Stuur een e-mail met daarin jouw naam, adres en de naam en locatie van de vestiging waar je werkzaam bent en wij zullen ons best doen om je te helpen.

Ik krijg een melding over cookies, maar wat betekent dat?

Om de bestelling van een Kerst-Geschenk goed te kunnen verwerken, werkt Kerst-Geschenk met zogenaamde cookies. Cookies zijn zeer kleine bestandjes die wij op jouw computer plaatsen. Deze bestandjes helpen ons bijvoorbeeld te onthouden welk cadeau je in je winkelwagentje plaatst, maar nog niet direct hebt besteld.
Onze cookies kunnen jouw computer op geen enkele manier schaden en Kerst-Geschenk gebruikt de cookies alleen om het bestelproces optimaal te laten verlopen.

Ik kreeg een foutmelding tijdens het winkelen, gaat het goed?

Tijdens het winkelen spelen zich op de achtergrond allerlei processen af die het winkelen in goede banen leiden. Het kan voorkomen dat deze processen worden verstoord en je een foutmelding te zien krijgt. Wij verzoeken je in zo'n geval de bestelling op een later moment alsnog te plaatsen. Als je problemen blijft ondervinden kan het zijn dat je computer verkeerd is ingesteld. Raadpleeg in zo'n geval je systeembeheerder of probeer de bestelling op een andere computer te plaatsen.